Θεραπείες
με Laser

Τα laser χρησιμοποιούνται στην οδοντιατρική αρκετά χρόνια και έχουν εξελιχθεί ώστε να αποτελούν μια από τις πιο εξελιγμένες θεραπείες που είναι διαθέσιμες σήμερα.To διοδικό laser εκπέμπει υπέρυθρη ακτινοβολία, η οποία μπορεί να αφαιρέσει ή να αποστειρώσει τους μαλακούς ιστούς με χαρακτηριστικό την απουσία αιμορραγίας. Η οδοντιατρική θεραπεία με laser είναι ασφαλής και αποτελεσματική με πολλές εφαρμογές.

Οι πιο κοινές εφαρμογές laser στην οδοντιατρικη είναι:

-Θεραπεία ουλίτιδας και περιοδοντίτιδας

Το laser εξουδετερώνει τα βακτήρια και απομακρύνει τους μολυσμένους ιστούς , ώστε να βελτιωθεί η στοματική υγεία.

-Ουλοπλαστική - Ουλεκτομή

Το laser είναι ιδανικό για να ανασχηματίσει το περίγραμμα των ούλων και να βελτιώσει την εμφάνιση του χαμογέλου σας.

-Εκτομή χαλινών

Το laser αφαιρεί γρήγορα και αποτελεσματικά τους χαλινούς και αποκαθιστά την κίνηση της γλώσσας και του χείλους.

-Λεύκανση δοντιών

Η διαδικασία της λεύκανσης είναι πιο αποτελεσματική με την εφαρμογή υπέρυθρης ακτινοβολίας από το laser.

-Ενδοδοντία

Η εφαρμογή υπέρυθρης ακτινοβολίας αποστειρώνει τους ριζικούς σωλήνες κατά τη διάρκεια των απονευρώσεων.

-Αντιμετώπιση της περιστεφανίτιδας

Η περιστεφανίτιδα, η πολύ επώδυνη πάθηση που εμφανίζουν οι φρονιμίτες, αντιμετωπίζεται γρήγορα και αποτελεσματικά με την εφαρμογή laser χωρίς την ανάγκη αναισθησίας, χωρίς καθόλου πόνο και με άμεσα αποτελέσματα.

-Εφαρμογή σε διάφορες στοματικές παθήσεις

Το laser επιταχύνει την επούλωση των ούλων και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε στοματικές παθήσεις όπως άφθες ή επιχείλιο έρπη, καθώς και σε μείωση του πόνου σε παθήσεις της κροταφογναθικής άρθρωσης.

Άλλες εφαρμογές των οδοντιατρικών laser είναι:

-Αφαίρεση παθολογικών μαλακών ιστών (π.χ. κύστες).

-Αποκάλυψη εμφυτευμάτων (αφαίρεση μαλακών ιστών γύρω από τα εμφυτεύματα).

-Αιμόσταση.

-Αποστείρωση φατνίου μετά από εξαγωγή.

-Αποκάλυψη ημιέγκλειστων και εγκλείστων δοντιών.

-Επιμήκυνση μύλης, με άριστο αισθητικό αποτέλεσμα, χωρίς ο ασθενής να ταλαιπωρηθεί.

-Λήψη αποτυπωμάτων (για προσθετική εργασία) χωρίς την χρήση νημάτων απώθησης ούλων, χωρίς αιμορραγία, γρήγορα και αναίμακτα για τον ασθενή.

Τα πλεονεκτήματα της οδοντιατρικής θεραπείας με laser είναι:

-Μικρότερη ανάγκη για χρήση αναισθητικού

Αρκετές από τις θεραπείες δεν χρειάζονται ενέσιμο αναισθητικό, καθώς ο ασθενής δεν αισθάνεται πόνο.

-Μεγαλύτερη άνεση κατά την οδοντιατρική θεραπεία

Δεν υπάρχει καθόλου θόρυβος κατά τη χρήση του laser κάτι που μειώνει το άγχος του ασθενή.

-Μειωμένη χρήση ραμμάτων

Σε αντίθεση με τις τεχνικές με χρήση νυστεριού,συνήθως δεν χρειάζονται ράμματα μετά από την θεραπεία με laser.

-Ελαχιστοποιούνται τα συμπτώματα μετά την θεραπεία

Η χρήση laser δημιουργεί λιγότερο τραύμα στους μαλακούς ιστούς,με αποτέλεσμα λιγότερα συμπτώματα και ελαχιστοποίηση της αιμορραγίας.

-Γρήγορη επούλωση ιστών

Οι μαλακοί ιστοί επουλώνονται γρηγορότερα μετά την θεραπεία με laser συγκριτικά με τις παραδοσιακές μεθόδους.

Για να μάθετε περισσότερα για τις θεραπείες με laser που εφαρμόζονται στην κλινική μας, επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας μας στο 2610-910001, μέσω email στο [email protected] ή μέσω της σελίδας μας στο facebook riodental.gr